bakom den vissna blomman hittar jag en solstråle ..

jag är grymt pepp inför helgen .

idag - blire antagligen mysa nere vid sjön..
vet inte med vilka än , men det löser sig ilf.

imon - först åka hem till syster H och passa casper en stund när hon bakar och sånt mys (:
             efter det är det dax för tjejkväll med tjejerna från klassen .
             jag får hoppas på att .. inte kan komma , för då förstör hon hela kvällen.

söndag- blir det att leka med marcus ! ( JA , GYM MARCUS !)
                och på söndag är det dessutom det bara 1 vecka kvar till min fördelsedag :D





detta ska bli en bra helg .
idag är bara frågan om det blir av.
är inte speciellt pepp nu .
och lär inte vara det sen heller.


menmen , ni kan väl höra av er om det händer nått idag ?(:

/ s-olin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

adopt your own virtual pet!