<3

just nu skulle jag vilja sitta nere vid sjön.
men en frank, dammsugare och grilla marshmallows.
och få till det så underbart på det sättet som du och jag bara kan .

jag vet att det är fel av mig att tänka såhär just nu.
men visst , jag har sagt att jag inte vill ha det såhär , att vi bråkar ,blir vänner och sedan bråkar igen .
utan jag vill ha det bättre.
som vi hade det på min fördelsedag typ , då var livet underbart .

man sitter och tänker tillbaka till hur det var då..
jag vet inte om det var för att du inte hade lärt känns människorna som du är med nu , eller om det var något annat, men då var vi verkligen som bästa vänner.
vi var med varandra varenda dag .
och jag älskade det..

nu hade jag tänkt att heta på msn " någon som vill följa med till sjön och mysa?"
men jag kan inte , det är ingen annan som skulle ställa upp på en sådan sak .
det är ingen annan som skulle ställa upp att gå till sjön , hur kallt det än är och bara sitta där.
och dessutom tror jag inte att jag vill ha med mig någon annan .

men jag tror att om det hade varit tvärtom så skulle vem som helst passa för dig.
du hade säkert frågat mig först.. men jag tror fortfarande någon annan skulle passat.

men jag ska försöka vara stark , jag ska klara av att gå dit med någon annan ,
eller helt enkelt själv om ingen vill följa med.
för jag ska klara av detta.
du vill att jag ska vara stark , det vet jag .
och det ska jag försöka vara .. inte för din skull , utan för min egen .


du kommer alltid finnas långt där inne som min lilla syster .
och jag kommer aldrig att sluta älska dig , och våra minnen .

men jag klarar inte av att ha det så som vi har haft det nu på slutet ..
förlåt helena ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

adopt your own virtual pet!