...

har suttit här ett jävla tag nu .
har inte hittat nått att skriva om , ändå ville jag få ut allting .
jag vill verkligen få ut allting .
men jag kan inte .
jag vet inte vad det är jag ska få ut .

jag satt verkligen och tänkte tills en tår började rinna .
nu förstår jag att detta kommer aldrig ta slut..
det är som en cirkel , utan slut ..

jag letar efter en plats att kunna skrika ut min ilska ,
en famn , att bara gråta ut i .
typ någon som förstår ..
men jag fortsätter leta..
någondag måste väl jag också finna den personen ?



om bara för att sandra sa att jag skrev värsta fint så blev detta inlägget åt helvete rörigt . :D





btw , idag var en bra dag tills jag kom hem .
för igår  vid halv 12 gick jag ner till vroncen och sov där.
vaknade i morse vid 7 hemma hos mitt hjärta.
vi gick till skolan vid 08:00..
första lektionen började med mentorstid , vilket var underbart kyyyl förengångsskull..
sedan bar det av till idrotten , som dockl inte var lika kul , inte fysiken där efter heller, eftersom vi INTE fick sluta .
och dessutom fick jag jobba med sadde som också vbar mindre kul :D  sorry sadde (Y)
efter det var det matte som gällde , och efter mycket tjat fick vi sitta UTE och plugga!
det var sjukt fins väder och solen lyste upp dagen lixom .
lektionen efter det var svenska , jag och luddsen kollade Sandor/Ida.
efter det spassmed hampan , som vi satt ute på :)
otroligt skön dag med mycket skratt .
när man kom hem blev det dock inte samma sak .
jag tror inte jag trivs hemma längre.

ska sanningen fram så vill jag bo hos någon annan några dagar för att komma bort.

Kommentarer
Postat av: deadhead!

bo hos mig förfan, jag behöver det.

2008-03-03 @ 22:48:17
Postat av: /s

vill du , så visst (Y)

2008-03-03 @ 23:03:56
Postat av: Tobias

svar: tack, kul att höra =D

2008-03-03 @ 23:37:10
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

adopt your own virtual pet!