16 bast !

hela denna helgen har varit sååå perfekt .

fredagen ; spenderades med flickorna , vi drog även till berner med massvis av folk.
fick ett antal skratt.

lördag ; var på dåligt humör halva dagen , sara drog på mig en ögonbindel och gick med mig genom halva centrum.
sen kom vi till lokalen där mina flickor stog och hurrade för mig , ett dygn för tidigt.
efter mycket dans , skratt , pizza och modellkort , drog vi till axel , där massvis av folk var , men inte axel ! haha (:
ilf där blev det också en hel del skratt och dans .
vid 12 slaget stog jag ute med helena , gav henne en puss sedan fick alla över mig .
det var grymt mysigt att alla bara sprang ut , haha.
det var även vid 12 slaget alla började dra sig hemåt, men itne vi .

efter det låg jag och lmös lite med linus , innan han åkte hem .
då fick jag reda på att alla hade as kul , medans jag låg och sov på toa :)
vid 5 tiden gick vi och la oss i lokalen igen  och somnade rätt fort.

söndag ; vaknade upp och var 16 år ;D haha.
degade ett tag där i lokalen , åt godis & pizza till frukost , och hade massvis med skratt.
 
när jag kom hem fixade jag mig lite , sedan drog jag och nene till ishallen och träffade bäcken (L)
sedan hem , pizzerian och ta en sallad, köpa 15 piggeliner med sandra och sen hem till axel igen .
där mycket folk var och kollade barbie:)

efter det drog vi ut för att det var så varmt , men då blev det svin kallt.
 stannade utanför mig och snackade med helena och tias ett tag :)
biffen är han !


måndag ; vaknade vid 10 , drog in till gymmet vid halv 12 men myrnajsen !
gymmade , och gick runt i mölnlycke ett tag .
sedan åkte vi hem.

och nu väntar vi på att vädret ska lugna ner sig så att vi kan dra ner och sooooola :)
efter det ska jag vara med fettonene och bäck-fjärt :)


tack för allt denna helgen tjejer , ni betyder verkligen grymt mycket . <3



Pussen / sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

adopt your own virtual pet!