-

att veta att jag aldrig kommer ha dig vid min sida igen gör så jävla ont .
 jag sitter och säger till mig själv hela tiden att detta är slutet för våran vänskap. det gör verkligen ont..
och att veta att du inte känner samma sak .. inte vad du visar / säger ilf.

jag känner mig inlåst .
inlåst i ett mörkt rum..
utanför hör jag dig stå med dina vänner och skratta.
jag vet att det är du , jag känner igen ditt skratt efter de 6 senaste åren jag har umgåtts med dig .
ditt skratt ekar i mitt huvud , dina ord också för den delen.

jag önskar verkligen att du kunde förstå.
att du kunde försöka leva dig in i min situation .

för jag tror att detta är sista gången vi bråkar,
jag tror detta är dagen då jag förlorar min bästa vän , mitt allt .
det är dagen då jag ger upp allt .


snart kommer dagen då det inte bara är slut emellan oss,
uta-n livet tar slut , hjärtat stannar och slutar fungera ..

jag älskar dig fortfarande , och kommer göra det hela tiden .
även om sagan tar slut här.


Kommentarer
Postat av: helena

we will make it, together.

2008-03-25 @ 00:32:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

adopt your own virtual pet!