9c<3

hittade dom där små lapparna vi fick i julas, med vad klassen tycker om en .
tänkte skriva upp vad det står på dom :)

-go och snäll
-rolig =)
-humör svängnings tjejen
-snäll och trevlig
-en bra vän
-alltid rolig
-shysst
-alltid posetiv när det händer roliga saker
-kan inte sluta skratta åt dig =)
-schysst,trevlig
-trevlig snäll
-snäll
-trevlig
-snäll
-cooling
-snäll och go tjej
-snäll
-rolig trevlig
-bitch ibland
-snäll och rolig
-trevlig
-kan få mig att skratta tills jag gråter
-ÅH COOLING! HÄNDER ALLTID NÅGOT MED DIG !
-rolig

detta var alla posetiva tankar min klass hade om mig i julas , det är nice asså :D
haha , pussen.     s

Kommentarer
Postat av: Lisa M

kan få mig att skratta tills jag gråter - det var nog jag som skrev den :)

2008-07-08 @ 20:08:38
URL: http://limy.blogg.se/
Postat av: sofia

JAG ÄLSKAR DIG

jag såg det du hade skrivit om mig, det går verkligen rakt in i hjärtat och jag blir skit glad. du vet att jag tycker exakt samma till dig. du & jag ! PUSS

2008-07-09 @ 12:18:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

adopt your own virtual pet!