varje dag ..=)

ett fel steg , och allt blir kaos.
ett fel ord , och allt blir åt helvete.

tro mig , jag vet .
men jag orkar inte bry mig längre .
allt ska fanemej bli bra , eller bättre.
det ska inte bli perfekt, det är inte målet som jag strävar efter .
vill bara att det ska bli bättre.


betygen kommer ordna sig , skolan kommer ordna sig .
det känner jag , och jag ska verkligen se till det .
det var ett bra val av mig att gå till smockan i svenska , istället för gunilla .
det var ett bra val av mig att gå till engelska språkval , istället för spanska.

jag lägger inte all skit på mig nu , ni får sköta detta själva .
ge mig skiten , gör det . för jag tar inte åt mig längre.
jag vet när det är mitt fel , och det är det inte nu .


ta min hand , vi springer.
skiter i denna världen .
springer för oss själva , och allt blir bra .
vi gör det , medans vi kan.
vart vi än går , så startar livet från vart vi är.


TURKIET 31augusti !
sara mami adde veronica och charlotte.
det ska bli den bästa semestern ever ! =)


nu ska jag fixa mig inför natten , snacka med skånemarcus i tele och sova .
PUSS !
/ Sandra



till döden skiljer oss åt - Malin Linnér .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

adopt your own virtual pet!