my angel.

"att utgå från en kruka"

det känns som att jag är fast i en kruka , och jag vill bara upp däifrån .
varje gång jag ska försöka ta mig upp , så tänker jag " det kan väl itne vara så svårt "
men jag kommer några steg , sen faller jag ner igen .
jag fösöker verkligen klättra upp , hela tiden . för jag vet att där uppe på toppen finns det så bra grejer.
det är som att man är ett frö som vill bli till en blomma , och verkligen vill växa.
men den kan inte växa utan jord.
så i den lilla krukan är jag ingenting .
men jag försöker hela tiden ändå , jag försöker klättra upp , och jääävlar va jag misslyckas hela tiden .
men några få gånger har jag varit så jävla nära på att komma upp, men någon putter ner mig, och jag är tillbaka på botten igen .
jag försöker verkligen ta mig upp  , för där nere känner jag mig fast klistrad .
men nu har jag fallit tillbaka allt för ofta , jag är inte stark nog att ta mig upp dit, och det vet jag själv om .
men ändå försöker jag , vad är det för fel på mig?
jag kan inte växa utan vänner..


och även om jag sitter där nere på botten , så är jag inte ensam .
jag är aldrig ensam .. för jag har en ängel som vakar över mig .
jag har en ängel som alltid är med mig , som peppar mig för att försöka klara av att komma upp till kanten .
och hon sitter även där på botten med mig ibland.
även om jag inte alltid ser henne , även om jag kanske inte alltid hör henne , så vet jag att hon finns där ,
hon finns där i varje andetag jag tar .


och jag ska träna , ska träna och bli starkare .
för en vacker dag klarar jag det .
en vacker dag sitter jag där med min ängel och håller henne i handen ,
vi sitter där gråtandes , gråtandes av lyckotårar , för att vi har klarat det , jag har klarat det.
jag kommer sitta där på kanten av krukan , och titta ner på er.
och jag tänker aldrig hjälpa er , för ni ska få igen .
ni ska få igen för att ni skiter i dom som inte står er närmast.
och när dom försvinner , så sitter jag och kollar ner på er, och ser erat förök att ta er upp igen .
jag har hittat min ängel på jorden , malin linnér.



bättre än såhär är jag inte på att skriva hur jag verkligen känner.
istället har jag gråtit mig igenom hela inlägget.
gråtit utan anledning .
sanningen svider rejält.



ni förstår inte , för ni har aldrig varit med om det.


/ Sandra Olín

Kommentarer
Postat av: Malin (cv)

Sandra, jag vet inte vad jag ska skriva, jag börja gråta när jag läste ditt inlägg. Och det var visst bnra skrivit! Jag hade aldrig gjort det bättre själv. Du får med ord, som går rakt in i ens hjärta, det går inte att förklara. Jag sitter och lipar nu, men när jag tänker på dig känner jag mig stark. Du är det bästa jag har, och alla dem som stör sig på våran relation, kan bara dra åt helvete. För dem fattar ingenting, huvudsaken är att du och jag gör det. Sandra Veronica Olin, jag går under utan dig. Jag älskar dig så vansinnigt mycket, tack att du alltid finns där, när alla andra bara sviker eller ger upp hopper om mig. Du är guld värd, jag älskar dig. I "lillstugan" kommer vi äga, jag längtar sååå ... Glöm inte att jag ÄLSKAR DIG SANDRA OLIN!

2008-01-15 @ 21:24:09
Postat av: Anonym

du har inte en aning om vad vi andra har varit med om. vi kanske har varit med om samma sak som dig. du har inte en aning !

2008-01-16 @ 16:56:54
Postat av: Malin

Haha, du är patetisk du som kommentera utan att skriva ditt namn. Ingen jävla människa kan vara med om exakt samma sak som någon annan! aldirg tänkt på det kanske? Alla är vi olika, och alla är vi med om OLIKA saker, ingen har EXAKT samma. Så du kan ju egentligen bara va tyst!

2008-01-16 @ 18:04:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

adopt your own virtual pet!