find the boy..

jag ska hitta killen som ;

Visar vad han känner, han som skickar sms på kvällarna och
säger : Godnatt älskling, jag saknar dig <3
Han som ser otroligt bra ut i mina ögon, han som är en gentleman,
och tål ett nej utan en sur min,
han som vill visa upp mig för världen när jag går i mjukisbyxor och en skön tröja.
Han som ringer upp mig om jag vart sur och la på luren,
han som lever för mina kyssar,
han som håller vad han lovar och kan skriva
mitt namn på msn och struntar i om han förlorar 15 tjejer som vill ha honom.
Han som vänder sig om mot sina vänner och säger: det är hon, tjejen i mitt liv..




jag lär vara singel hela livet ..

Kommentarer
Postat av: Malin

en sån kille vill jag med hitta! Sandra vi ska kämpa, vi kommer hitta varsin, en vacker dag! jag älskar dig

2008-01-18 @ 17:17:46
Postat av: Kallberg

Jag finns ju här för alla och så du jag och malin kan bli en fin trio ;) haha

2008-01-22 @ 22:17:10
Postat av: /s

haha , kallberg , vad vill du oss ?:P
gå till dina småflickor älskling ;)

2008-01-23 @ 20:58:32
Postat av: Johanna^^

Åh, sån kille vill jag ju också hitta !!o.O

2008-02-03 @ 00:01:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

adopt your own virtual pet!