försöker gömma mig ..

jag tror allt.. nej . jag fortsätter inte.
jag håller käften istället.

just nu är jag jävligt depp och skulle behöva malin linnér ..



imon blir en stressig dag , -
upp vid tio i 8 , fixa sig , sedan träffa hampus ge han pengar och en lapp ,
sen blir det att dra ner till solariet,
sen efter det hoppas jag att pappa ringer så att vi kan åka till sjukhuset.
och där kommer jag antagligen stanna i några timmar.
sen drar jag till beachvolleybollen med pojkarna, haGGe & vronc.

efter det så blir det kankse att sova hos bäck ..


det lär bli mys ,
kul att få hälsa Casper Bengt Lundgren till världen :)
han kommer säkert vara jätte söt =)

hoppas att han har min näsa .. INTE . :)


sussa sött . / Oflin.

Kommentarer
Postat av: Linnér

gumman gumman gumman, ledsen att jag ej va inloggad igår. men hade så mycket annat att tänka på. och jag var svin trött. men du vet att det bara är att sms:a älskoling, så kan jag förlsjka komma till msn, JAG ÄLSKAR DIG!

2008-02-22 @ 11:26:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

adopt your own virtual pet!