'

exakt ett årsedan idag .
det var ett jävla år..
det var då vi höll våran vänskap uppe på topp.
det var då du åkte till fjällen .

jag minns det så jävla väl att jag satt hemma och lipade .
jag grät så jävla mycket och smsade dig hela tiden .
jag somnade sakta men säkert med mobilen i handen ,
och tårar i ögonen .
på natten fick jag ett sms " jag är i stockholm nu ! "
du visste precis att jag ville ha ett sånt sms .
att jag ville veta att du var i stockhom .
för vi hade snackat om att åka dit  , och nu åkte du förbi det.

jag grät i en vecka framåt och jag hade aldrig varit med om den stora saknaden efter någon .

nu gråter jag  lika mycket som jag gjorde när du åkte.
och precis som då så sitter du på tåget och smsar med mig.
fast konstigt nog är det av helt olika anledningar .
förra året när du åkte så saknade jag dig .
nu när du åker så saknar jag oss.

Veronica ulla kristina gustafson .

Kommentarer
Postat av: helena

jag komemr ihåg det så väl,
vi trillbringade några kvällar nere vid sjön och bara grät, för du saknad henne så mycket.

2008-02-10 @ 12:18:07
Postat av: /s

jo, jag minns det så väl .
känns som att det var precis igår.

2008-02-10 @ 22:15:45
Postat av: Minna

det var nog det finaste jag läst på länge

2008-02-12 @ 01:19:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

adopt your own virtual pet!