vart tog du vägen ?

jadu , inatt sussade jag claudia & emil hos anton , skit mysigt . när vi vaknade upp fick anton damp och började bråka , skit jobbigt :) sen drog vi ut med båten , verkligen skit mysigt . så gick vi till en ö , sen satte vi oss och sminkade varandra :) måste säga att anton är sjuuukt duktig på att sminka mig :D yeye sen drog vi , la oss ute på sjön , stängde av motorn och sånt , och låg och lyssnade på lugn musik & sov typ ^^, låg och tänkte en jävla massa , tänkte på dig vännen , ofta ! sjuuuukt mysigt asså :Osen drog jag hm . käkade och sånt , fick inte i mig speciellt mkt .. har typ slutat äta nästan . sen driog jag sofia & veronica hem till anton igen :) där va även mattias J . sen skulle virre hem . sen satt vi och bråka och shit . sen kom baaaaaaaaaassssssssssssssssssssss ! tråkiga unge . och austad kom ju också :D treeevligt . sen gick vi in och la oss hos eddie . sen blir det ingen kommentar för då hade jag så sjukt tåkigt .  är trött & ska upp och jobba imon , så måste sussa :) skriver nog imon . pusshej !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

adopt your own virtual pet!