timmar blir till år.

varför finns ni alltid på den andra sidan ?
varför är det alltid nåt slags ocean i mellan oss?
Varför är ni alltid någon annanstans?
varför måste man slita som ett djur för att nå fram till er?
vad är kärlek , kan ni berätta det för mig ?

-

Jag kände våra känslor som kom som en vind,du tittar mig i ögonen som säger "jag är din".
Du är det vackraste som mina ögon nånsin har sätt,om det är fel och älska dig så vill jag inte ha rätt.
det va inte lätt att säga dom där orden,"att jag älskar dig mest av allt på hela jorden"
Kände hjärtat som bultar och slår, du gör mig helt jävla galen och jag hoppas du förstår.
Att när jag är med dig står tiden helt stilla,vill ha dig här för evigt och inget ska kunna oss skilja.
så snälla ta på mig och bara ge mig din hand,för jag ska göra allt jag kan för att det här ska bli sant.
Inga drömmar blir till verklighet men du är min ängel,och du kom in i mitt liv
Allting förändrades precis som väderlek..

För kan du se på mig så som jag ser dig ?
vill du va med mig som jag vill va med dig?
vill du älska mig som jag vill älska dig?
jag vill alltid ha dig nära mig,du gör mig hel ,du är allt jag ser..

Efter sommarn kommer hösten och regnet faller på,jag söker efter dig men kan ingenting nå.
För vi blev du och jag likt vårens kalla dimma,ser dig ge dig av och sakta sen försvinna.
Vad kan jag vinna på att hålla dig kvar,och vad kan jag ge när jag ingenting har ?
Så jag skriker ditt namn över hela atlanten,famlar i mörkret och söker efter handen..
Lycka blir till sorg och glädje blir till tårar,att inte ha dig när du vet,det plågar.
Räknar dagar,timmar,nätter och sekunder,jag saknar dig så mycket att det känns som jag går sönder.
Du är ett under,mirakel helt enkelt det bästa,vill du vara min prins och jag din prinssesa?
Kärleken kommer och kärleken går .. såren kommer bestå..

Kommentarer
Postat av: malin

as bra skrivet! <3

2007-09-26 @ 21:58:53
Postat av: -

Du är bra sötnosen min (:

2007-09-26 @ 22:05:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

adopt your own virtual pet!