stå där du är .

malin Linnér -
Jag vet att du mår dåligt nu , och du kanske inte vill snacka just nu .
jag vet att du går igenom mycket svåra saker . Jag ljuger om jag säger att jag förstår , för det tror jag ingen gör . vill bara vara här för dig-
Vill vara vid din sida . och tillsammans ska vi gå igenom dessa tider.
- vi kan gråta tillsammans ,
- vi kan kämpa tillsammans ,
- vi ska vara starka tillsammans.
så stå upp , ha huvudet högt , när du känner att du inte har någon ork kvar , och allt ditt hopp är borta, och du inte vill vara stark ,när tårarna rinner , och du känner att du har gjort allt du kan , när det inte är någon annan som finns där för dig , jag finns här , jag lämnar dig inte malin .
det kanske känns som att ingen bryr sig , men det gör dom . dina vänner kommer alltid finnas för dig . alltid. och allt kommer ordna sig gumman , hur det änns känns nu . allt ska bli bra . för du har lovat mig , vi ska ta igenom oss detta & ha huvudet högt . " jag ska kämpa tills mitt inre blöder" vi ska stå upp och kämpa.
du är sjukt bra gumman . tycker om dig! och tack för allt ! / PUSS SANDRA . <3

-

ullared idag då , va rätt deg .
hittade en klänning :) haha . och lite smått sånt också :D haah ,
och alla barn saker , ååååhh jag längtar verkligen till att köpa julklappar (A) HAHA!
nu ska nickolina få sin första sparbössa iallafall :) aaas söt ! :D

-

helena , min sötnos helena . jag kommer finnas här till dina sista andetag .
ska bära dig över glas&eld och trampa på spikmattor . jag älskar dig emma helena tordell . du är verkligen inte en av tusen , du är något speciellt , du har något ingen annan har . jag älskar dig lilsis <3

Kommentarer
Postat av: Malin

gumman, jag finns här för dig med, TACK FÖR ATT DU FINNS, vi ska klara oss egenom allt!

2007-09-20 @ 18:20:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

adopt your own virtual pet!