lala.

har inte skrivit här på ett jävla tag . är sjuk nu iallafall . seeegt .. tackvare det jävla fadder lägret i helgen . sofia , hade inte varit för dig så hade jag fan sprungit hem . du och amanda är sjuuuukt kul :D

hela denna veckan kommer nog bli rätt seg .
och på fredag har jag so prov , så får väl sätta mig och plugga nu . jag längtar INTE !
sen efter skolan på fredag ska jag antagligen vara med claudia anton & hugoh :) myyyysigt värre .

yesyes , har nyss fått reda på att jag ska praoa på dubliner också :) blir nog nice . ska jobba i köket , och sen även som servitris :) skooojskoooj :D
yeye , nu ska jag dra och pluuuuggga !
Kössmaj ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

adopt your own virtual pet!