(L)

jag vill lägga mig ner på golvet och gråta.
och dessutom vill jag ta ditt hjärta och riva sönder det i 1000 bitar , precis som om det vore ett ritpapper som någon hade ritat fel på .. precis som du gjorde med mitt.


jag passar inte in , våran klass . jag passar inte in , och jag pallar er inte .
hade det inte varit för linus dom senaste dagarna , och för sadde den typ senaste månaden, så hade jag fan inte klarat mig :O ni märker att jag inte smälter in bland alla tjejer i klassen , dom gråter för saker jag aldrig skulle kunna gråta för , jag gråter för sånt dom inte fattar , sånt dom aldrig har varit med om .
dessutom skulle dom aldrig bry sig .
ni säger saker som "jag finns här för dig" "jag bryr mig , jag lovar"
visa det då .. om ni nu bryr er, så hade ni vetat hur jag mått.
jag har fyra som verkligen bryr sig om hur jag mår
- Malin linnér , tack för allt , du är underbar !
- Helena tordell , du och jag lilsis , lämnar dig aldrig.
- Denise thörnblad , vi har hittat varandra igen , så ska det förbli !<3
- Sijeevan siman , du är nog den enda killen som förstår , förstår hur det verkligen kan vara . du förstår inte hur glad du gör mig när du sitter och skriver på msn att jag har varit värsta snäll mot dig efter sommarlovet ?:D haha , låter som vi hatat varandra eller nått . men jag förstår inte sadde , jag har varit en sån jävla idiot mot alla , och du tycker jag har varit snäll mot dig ?:O men sadde verkligen tack , alla dagar jag har mått som piss , så ha du funnits där . du märker om det är något . och du är så jääävla lätt att snackamed . tack för allt . jag ska fan finnas där för dig , du är grym vännen ! <3



det finns så lite du gör , som ändå alltid känns där inne .

Kommentarer
Postat av: verra

jag bryr mig inte eller ? :S

2007-09-21 @ 16:16:26
Postat av: Anonym

Jag vet inte .. man hör inte så mkt från dig typ som "hur är det ?" eller något . det ända du säger till mig när jag inte mår bra är typ ' va sur då ' eller ' varför är du så jävla sur för ?' :/

2007-09-21 @ 22:53:28
Postat av: Anonym

jag bryr mig! jag frågar visst hur du mår . och då säger du antingen , 'jodå' , 'bra' eller nåt sånt. och du säger att du inte kan prata med mig . du vill men du kan inte. jag kan tydligen inte hjälpa dig med dina problem. vad det nu är för något. så a, finns inget jag kan göra.

2007-09-22 @ 21:07:35
Postat av: helena

Detsamma, jag älskar dig Sandra, vill bara att allt ska bli bra. <3

2007-09-25 @ 18:46:16
Postat av: Anonym

- Okaj , men skit samma . ingenting kommer bli bra för mig ändå , jag möter alltid motgång . jag har inte det lika bra som dig :/ tyvärr..

2007-09-26 @ 16:18:29
Postat av: Anonym

helena , det kommer det säkert inte bli ..

2007-09-26 @ 16:19:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

adopt your own virtual pet!