jag har förlorat en del , av sanningen .

du kommer aldrig behöva se mig så glad igen , fortsätter du så här , då lär du aldrig se mig så glad igen . för när du va du så va jag så jävla lycklig. och nu vet jag inte vad jag ska göra , för att få allt så igen . bara börja om på nytt ? glömma dig och det vi hade? shet , detta är så jävla svårt.

jag ser mig i spegeln , vart är tjejen som alltid va så glad , så sjukt jävla glad och älskade livet för den lilla stunden ? jag vill komma upp upp upp på den nivån igen !


' du krossar ett hjärta , sen krossar du två. du slår kärleken i två bitar , sen lever du så . du krossar sedan ett till , du har vant sig vid att leva så . du tar livet som en lek, och du leker med kärlek. du playar andra , och man blir playad själv. men det är så livet är , eller har du något att säga till mig ? lever du för stunden , kan du skadas med tiden . det känns som en kniv i ryggen. man gråter inombords , men jag hanterar det rätt snyggt. säg inte förlåt , för det finns ingenting att förlåta.. jag älskade dig förr .. men du kan stå där och gråta ! mitt hjärta blir krossat , alldeles för tidigt och alldeles för lätt. och den smärtan som kommer , vet vi alla hur den känns. hur de bränns , hur det känns när hjärtat går i bitar .. när vinden vänder och man bara står och lipar . jag har en sårad själ , och jag såg den som sårade , hur glad han är, och hur han går iväg , han vänder ryggen till , när man ville prata. man vaknar nästa dag , utav att tårarna rinner ner , jag går upp och mår inte så bra, jag skäms och jag gråter , vill bara gå tillbaks i tiden . tiden det va du och jag , tiden det va vi två , för det vet vi båda .. att en gång va det faktiskt så. i ett liv hinner du såra andras känslor , krossa många hjärtan , och få ditt eget krossat . om detta kallas kärlek , så är det fan på låttsas . Du krossade mitt hjärta , jag var inte värd ett piss ! du krossade mitt hjärta , nu är det fan jag som ska krossa ditt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

adopt your own virtual pet!