I miss you so bad.

Kan du se hur jag gråter fast mina ögon är torra?
Jag ber till Gud och jag tackar han för han gör så jag orkar
Och kan du se hur själen min lider, i tvivel försöker
Uppräthålla det vi har och nå det livet jag söker
Och varje morgon vaknar jag med rädslan i magen
Den rädslan för att inte ha dig kvar i slutet av dagen
Så jag ringer dig oavbrutet för jag tycker din röst
Ger lite plåster på såren, men inte mycket till tröst
När du är stressad i telefonen, helt ointresserad
Av vad jag har att berätta och säger nog inte mera
Än att du måste gå, hinner inte, har inte tid
Och ger mig inga tecken på att du vill ha mig kvar i ditt liv

Det finns ingen ursäkt för hur du beter dig ibland
Du är så självisk, det vet du, men älskling ge mig din hand
Kan du få mig le litegrann? Jag lovar och menar det här
Kan du börja förstå vad du gör? Jag vill inte leva såhär
Jag förtjänar så mycket mer efter allt jag gjort för dig
I vått och torrt när du vart nere har jag trott på dig
Jag har alltid stått vid din sida, funnits där när du behöver
Men endå glömmer du bort mig sedan när det gått över

Du sviker mig om igen och det är på dig det är fel
Men det finns bara en och det är med dig jag blir hel .  - du vet vem du är .

Kommentarer
Postat av: Malin

fan va fint du skriver <3

2007-09-12 @ 22:04:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

adopt your own virtual pet!