Det här är ingen hemlighet, det är något som alla vet..

Jag vet att du sover, känner värmen från din hud
Bara lukten gör mej svag, men jag vågar inte väcka dej nu
Jag skulle ge dej allting du pekar på
Men bara när du inte hör vågar jag säga så
Jag kan inte ens gå utan din luft i mina lungor
Jag kan inte ens stå när du inte ser på
Och genomskinligt grå blir jag utan dina andetag
Min klocka har stannat
Under dina ögonlock fladdrar drömmarna förbi
Inuti är du fjäderlätt och vit
Och utan ett ljud, mitt hjärta i din hand
Har jag tappat bort mitt språk eller fastnat i ett hål?



yes , jobbat med papi idag . jag och syster gick upp vid halv 10 , tog på oss målarkläder och sånt ,
och pappa hämtade oss 10 :)
sen åker vi till han jävla peter , som vi skulle jobba hos :) ,
precis vid havet , och solen lös , SJUUUKT BRA :D
men iallafall vi sätter igång att måla ett hus som har kostat typ 7,2 miljoner att bygga |-)
 sjukt jävla stort va det också .
blev en heldel målarkrig mellan mig och syster :) haha .
vi stog på en sån jävla ställning och målade och sånt ,
sen drog jag till andra sidan huset och stog och målade själv .
blev faktiskt helt okej :) sedan vid tre drog vi mot stefan :)
skulle träffa min syster & niiiiiiickolina :) träffade dom i typ 5 minuter .
sen körde pappa hem oss :)
jag älskar verkligen att jobba med pappa :D det blir så jävla sjukt kul :D
yeye , nu sitter jag här med typ målarfärg i ansiktet och i håret och shit .
måste strax in och duscha :) pussshaaaj .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

adopt your own virtual pet!