det är för oss solen går upp .

jag vill, men jag kan inte . jag vill verkligen berätta hur jag känner för dig . men det går fan inte . vi skulle lägga allt bakom oss sa vi .. men jag klarar det fan inte . jag vet inte hur man gör typ . det känns som att hjärtat är en stor jävla sten som släpas på marken eller något . och du förstår inte hur jävla svårt detta är för mig . okej , det är säkert skit svårt för dig med . men du lovade . ,
du sa att du ville att det skulle bli som förut , men då kan du väl iallafall höra av dig som du lovar ?
det är nu , nu jag behöver dig vid min sida . det är nu jag ska ha någon att snacka med ,någon som förstår mig precis som du gjorde . men det går inte , du lämnar mig när jag mår som sämst , sen när allt skiter sig för dig , då ska jag vara där för dig . och det värsta är att jag försöker fan alltid finnas där för dig också . jag låttsas som att ingenting har hänt ? låttsas att allt är bra hela tiden , men det är det fan inte . varför gör jag änns detta ? vafan är det för fel på mig ?
jag står vid din sida hela jävla tiden , fattar du det ? och jag pallar snart inte mer , men jag är för feg . så jävla feg! jag vågar inte säga vad problemet är . jag vet inte vad jag ska göra , men jag klarar inte av något längre . det går inte en enda dag utan att jag tänker på dig ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

adopt your own virtual pet!