svårt att förstå , men jag älskar dig .
men du ska veta att jag mår så sjukt bra utav detta va . ligger och gråter , men mår ändå såååå jävla bra !
ja , det är nog som dom säger.. det kommer bli bra mellan oss , allt kommer bli som det va . men du ska veta att jag glömmer inte detta . det kommer ligga kvar i bakhuvudet , och sen när det händer igen , då förlåter jag dig inte .

-


allting kändes så rätt . är så jävla rädd , rädd för att mista du&jag
finns det något du&jag kvar änns ?:/
jag älskar dig , och det har jag gjort dom senaste 6 åren . vi har gjort allt tillsammans , verkligen allt . jag älskar dig , vill finnas där för dig som jag brukar . men vill även ha något tillbaka . men du vet att du är det bästa som har hänt mig . kommer det bli som innan ? :/ vill ha tillbaka dig hjärtat .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0

adopt your own virtual pet!