*

idag har varit en okej dag.. inte i skolan , började med att jag försov mig, och hade MATTEPROV ! vaknade av att veronica ringde och väckte mig (: sedan går jag till mattelektionen , en halvtimma försenad , utan miniräknare . men min snälla lärare fixar miniräknare & säger att jag ska göra provet ändå :) kvart över 9 slutar lektionen för att vi skulle ha brandövning , och då va jag inte klar , men helena säger att jag får fortsätta på eftermiddagen istället :) sen åblev det dåligt humör hela dagen , precis som det har varit dom här två sista veckorna . men iallfall , gör klart matteprovet , går åt hlevete . sedan fick jag en bra nyhet :) - fick "jättebra" på mitt sexualkunskapsprov ;) ( motsvarar VG ) vilket va ett av alla prov jag INTE övat på :) nöjd faktiskt :D sedan blev det hem till veronica , hon hjälpte mig att plugga . och så pluggade hon själv :) och sen har jag bara slappat , suttit här och sånt tråk :) imorgon har jag ingen aning om vad som händer , festa hoppas jag på . syster Och marina ska ha förfest här iallafall :) menmen .. nu ska jag sova iallafall . :) Puss&kram / Sandra ♥


187725-5

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

adopt your own virtual pet!