Leave me Alone.

"hon är dum i huvudet "
det menar du inte ..
"
nej , men jag vill göra det.."


christoffer ,
jag vet inte vad jag ska säga , eller borde säga.
får inte fram något med än - tack för allt.

-

Gör det ont , att veta att jag aldrig mer kommer finnas där?
aldrig igen vill jag höra dig .,
aldrig igen vill jag sakna dig.,
hon kanske tror dig, men jag kommer aldrig göra det .
jag vet inte vad du tror , men du ska veta att jag skiter i vilket.

du är en lögn ..


jag har så många menigar jag vill få ut , som jag vill skriva.
men jag vet inte hur jag ska skriva .
jag vet inte om någon kommer förstå..
jag vet inte änns om jag själv kommer förstå ..

allt är så jävla svårt att förstå.
jag förstår inte änns mina egna tankar.
nej . det är fan bäst att jag slutar skriva vad jag känner ,
sluta att änns säga det till folk .
allt blir åt helvete.
och jag vet att jag inte kommer sluta skriva vad jag känner..
för jag kan inte hålla något löfte med mig själv.
förutom ett, jag ska glömma dig .

-



det ligger ansiktsmasker som väntar på att bli använda..
jag har ingen ork att använda dom utan dig .

du tar mer än du får , vad blir det kvar till mig ?


take care / sandra



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

adopt your own virtual pet!