(L)

15 juni - se vad livet kan ge .
då va det första gången jag pratade med dig , första gången jag tog på din mage och första gången jag fattade att du hade något speciellt .
nu händer detta varje gång jag träffar dig typ :)

" sommartider , HEJHEJ ! sommartider " <3
du förstår inte hur jävla glad jag är att vi blev vänner då. att du gick där och snackade med mig . och visste vem jag var (?)
redan då snackade jag med dig om allt , berättade om allt , himmel till jord .
jag lovar , du kommer aldrig förstå den känslan .
alla kvällar vi har haft i telefon , msn , allt !
på skolavslutningen visste jag inte vem du va .. nu är du bland den bästa vännen jag har.

hoppas tror och vill att vi ska hålla fast vid varandra nu .
livet är en gåta , du är gåtans svart .
Du & jag vännen !


-

du och jag gumman , glädjedödare , och vi njuter av det !
haha ! du förstår inte vad jag ser hos dig . du är underbar !

Kommentarer
Postat av: vG

vem?:P

2007-10-03 @ 20:27:02
Postat av: -

vem av dom ?:)

2007-10-03 @ 22:06:26
Postat av: v

alla?;D

2007-10-04 @ 20:14:21
Postat av: -

jesper och malin .. :)

2007-10-04 @ 23:42:38
Postat av: v

okej:P

2007-10-07 @ 14:43:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

adopt your own virtual pet!