hatahatahata

Jag orkar verkligen inte plugga.
Jag orkar inte få IG på mitt kemi prov imon .
Jag orkar inte änns plugga på mitt Kemi prov.
Jag orkar inte renskriva allt jävla so skit.
Jag orkar inte att malin ska plugga.
Jag orkar inte att veronica Ligger och sover.
Jag orkar inte att veronica inte är här.
Jag orkar inte att André har gått och lagt sig.
Jag orkar inte att sadde snart ska gå och lägga sig , ( om 1 timma! )
Jag orkar inte att jag mår piss hela tiden.
Jag orkar inte att mamma jobbar.
Jag orkar inte att min syster lämnade mig för att sova hos vivvi.
Jag orkar inte att jag kommer vara skit trött imon.
Jag orkar inte att jag är så jävla negativ hela tiden.
Jag orkar inte att Min lärare tror att jag blivit bra på so.
Jag orkar inte att jag måste sitta här hela jävla natten .
Jag orkar inte skriva på word , för det suger !
Jag orkar inte att min skrivare inte har något bläck.
Jag orkar inte att jag inte har några papper kvar i skolan ( 50 papper per termin ?! )
Jag orkar ingenting .
Jag vill lägga mig ner och gråta .
Jag vill sova.
Jag vill ha kul.
Jag vill ha veronica här vid mig nu
Jag vill att skolan ska vara slut.
Jag vill att det ska vara lättare att välja gymnasie & linje.
Jag vill inte vara sandra olin.
Jag vill flytta från Landvetter.
Jag vill träffa min skolvärd hampus just nu , bara gråta i hans famn.
Jag vill att det ska vara fredag och klockan ska vara tre så att jag vet att det är helg.
Jag vill så jävla mycket !
Jag hatar min telefon , för jag kan inte skicka sms.
Jag hatar min klass , för den är så jävla fjollig .
Jag hatar mina så kallade "vänner"
Jag hatar mig själv.
Jag längtar tills denna jävla mardröms veckan är slut . ( imon )
Jag längtar tills imon kväll , för då ska jag leka med veronica , och kanske mina flickor ?
Jag saknar min syster dotter nickolina , och min syster linda.

åhh , jag kan inget annat än att klaga just nu . JAG HATAR ATT PLUGGA !
det är lixom inte så jävla svårt igentligen ? det är bara att skriva all jävla text på datorn , precis som jag gör här.. fast på fucking word som suger hästpung ! åhhhhhhhhh!
och dessutom , ORKA att halva klassen kommer somna imon för att vi sitter och gör detta . HALVA JÄVLA KLASSEN HAR HAFT MINST 3 TIMMARS PANIK IDAG ! :O
men måste fortsätta . min syster har varit snäll och gjort mitt arbete, kan väl inget annat än att tacka och skriva rent det på datorn .
kommer vara på sjuuukt dåligt humör imon ! fuckoff.
veronica gustafson , jag älskar dig min syster .


take care / sandraolin.

det är så svårt att förklara ,
det är så svårt att förstå .
det är så svårt att se den blåa himlen bakom alla gråa moln.
det är så svårt att veta om det va rätt beslut,
och jag vill inte förklara varför jag ser ledsen ut.
jag är så jävla nära på att springa i väggen ,
försöker segra , fast jag inte kan vinna i längden.
försöker förklara , men finner inget ord som är rättvist.
jag vill inte känna sorg , jag vill inte hata mer.
jag vill vara en sol , så lysande stor..
men allt jag känner nu får mig att bryta ihop.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

adopt your own virtual pet!