*

va på konfa läger i helgen ..
vissa konfimander klarar jag bara inte av .
och dessutom gjorde skalla min helg, och jesper & mattias så klart :)
hade inte matte & jeppe varit där , då hade det blivit sjukt trisst :D och jag hade aldrig kunnat vara nattvakt så länge.

dom , tillsammans med skalle då :)
deras dialek - mmm.. haha . man kan ju fan inget annat än att älska :)
deras R !!!!! ge mig :D haha.

och inatt eller vad man ska säga..
det roligaste på hela lägret vafan !
skalle , vi han fan den sjukaste humorn av alla .
som när vi satt där med jesper , och han skulle sitta och förklara dom där jävla orden på korten .
och jag fick såna jävla tankar hela tiden .
och det blev inte bättre av att sandra gick sen , fördå fortsatte han förklara saker som "vita!"
det va så sjukt jävla roligt.

och sedan när han ska förklara vad "stuvade" betyder..
hjag va när på att dööö förfan -
och det jag får ut mig blir lixom " STUVADE MAKARONER?!" haha .


tack skalle , för att du va med i helgen .
finns alltid här för dig .
S&S <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

adopt your own virtual pet!