*

var nyss ute och gick, sjukt jävla mysigt måste jag säga..
fick mycket tårar , och många leenden.

gick dessutom förbi sadde och fattade att han inte var hemma ,
kände en stor saknad efter honom ..

(00.10 typ )

när jag gick , så passerade jag så sjukt mkt minnen .
såg verkligen allt framför mig ..
och visst , kommer säkert bli kallad för hora nu ,
men minnerna med alla killarna som kom upp i hjärnan , usch . oförglömliga.
-
A.S
* gungorna , du och jag var ute och gick .. första gången vi var med varandra själva.
*när du hade följt mig hem , stog vi och höll om varandra skit länge , tills adde kom :)
* saknar dig och ditt stammande , faktiskt.
*alla gånger man fick vara i din närhet ..
-
J.F
*första gången vi träffades , igentligen andra. åkte hem till william , första kyssen.
*båda hade piercat sig den dagen, du i ögonbrynet , jag i naveln. vi hade sjukt ont , men vi hade gjort det.
*saknar att jag ångrade mig för att jag inte gjorde det . nu ångrar jag mig för att jag gjorde "det"
*saknar alla telefon samtal med dig , då du satt och kollade på film , och skrattade åt något som jag inte fattade.
* den gången jag satt nere i vardags rummet hos dig , du låg i ditt rum och skickade massa sms om att jag skulle komma upp.
*då du var sjukt glad , och hade damp . typ bara flög och hoppade på mig .
-
T.W
*alla telefonsamtal med dig , då vi var "bästavänner " , jag somnade när du berättade något , vaknade upp av ett ÖHHH !
* då vi låg och snackade på natten , och jigge pratade i sömnen.
* då du kom hem till mig när jag och min syster satt och halvsov i soffan , värsta deg och osminkade, du och jigge kom utan att vi visste om något .
*när vi var hos han tim på fest, minst 18 personer frågade oss om och om igen om vi var tillsammans.
-
L.M
* ha , då du drog ner mig i snön och mulade mig . mått hår blev krulligt på 5 sekunder , och du bara skrattade.
*alla gånger du ville göra bella avundsjuk.
* första gången vi träffades , på öppnaskolan. satt i datasalen och snackade hela "kvällen"
* då jenny ulf blev as sur på mig då jag va med dig, för att hon gillade dig .
* våra tankar om att vara ute själva klockan 9 och titta på stjänorna.
-

R.E
*alla dagar jag fick känna din närhet , då jag gick och tog på din mage hela tiden .
* den dagen vi sov i lokalen , mysigt som fan .
*dagen efter , då du höll på att jobba dig påväg ner till ludde , vi ramlade båda i en vattenpöl , på varandra.
-
J.O
*då vi strulade , och hela landvetter är sura på mig fortfarande. och "ingenting" va ditt fel.
* ^-- då du stog och höll om mig och ljög mig rakt i ansiktet , jag gick inte på det ,men fattar inte hur du kunde..

*första gången vi träffades . du visste vem jag var för att anton hade snackat om mig .
* du och emil hugoh va så jävla på mig och allt med anton.
*
då vi gick mot kyrkan , vi snackade sjukt mkt .
*alla telefonsamtal vi har haft , och vi kunde verkligen snacka om allt !
*alla gånger vi bråkat , och man har fått höra så fina ord från dig .
*alla gånger du varit full och ringt mig när du kör moppe.
*då du kom till centrum med aronsson. "sandra , jag har inte fått någon puss utav dig ! " x 6 typ .
-


finns så sjukt jävla mycket mer minnen ..
men orkar inte skriva mer.



jag såg ett träd när jag var uteoch gick igår ,
tankarna visade att trädet skulel föreställa dig .
jag föreställer mig att du är stammen ,
löven är din tjejer, alla är olika färger.
jag ser mig själv , det där lite gulbruna lövet,
det påminnde om mitt hår.
jag fortsätter gå , men håller koll på lövet.
helt plötsligt flyger det ner.
det lägger sig på marken , där bland alla andra löv.
jag får en enda posetiv tanke " jag var inte den första. "



nu ska jag börja fixa mig , sedan ska jag träffa min matilda .
ring om det är något :)

Grattis matilda , du är fjortis nu ! woooho ! :)
tacke care /
aŊdÂą

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

adopt your own virtual pet!