-

jag vet inte vad du vill .
jag vet inte äns vad jag vill själv.
allt blev så konstigt .
jag trodde du skulle förstår , men det gjorde du inte ..
trodde du ville att jag skulle säga till om något va fel , men antagligen inte .
jag tror inte jag vill ha det såhär .
du säger att jag har gått vidare , men du tror verkligen helt fel .

det är väl du som ska tafast mig , om jag faller?
vart och varför jag än faller , så är det väl du som ska finnas där ?
vi vet vad problemet är , men vi gör ingenting åt det .
jag försöker verkligen , men jag kan inte .
jag vet  inte hur svårt det är att ha mig som kompis ,
och jag tar så jävla mycket skit ifrån dig , du förstår inte .
men jag vet , allt är mitt fel . kom den dagen du behöver mig . för jag finns kvar .





igår blev det bowling med hindås killarna :)
haha , sjukt mysigt .
kan slå vad om att jag vann över alla 6 killar :D
haha .  sjukt duktigt va jag.. iallafall innan alla tog mitt klot (:
men detta va fan en sån grej jag lääätt skulle kunna gör om .
tycker om dom barnen en maaasssa .
tack för en trevlig kväll <3



/ oflin. <3


CV , aldrig utan dig . <3

Kommentarer
Postat av: CV

för alltid Sandra

2007-10-31 @ 13:41:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

adopt your own virtual pet!