-

Hampus säger (19:25):
Bra gumman, vi syns imon!
Du är BÄST!


du förstår inte , du förstår inte hur jag känner mig när jag får dom orden av dig .
ett par jävla ord som betyder så jävla mycket .

aldrig kommer jag lämna din sida .

och jag vet , att vad som än händer.
så vet jag att du kommer ställa upp för mig .
för det gör du alltid.

du är värkligen så jävla mycket bättre än alla andra .
och det är något jag verkligen menar .
 
Jag älskar dig min bror,bästavän , och allt du är till mig <3
  -  Hampus jaksch ,du är obeskrivlig .




image9

Kommentarer
Postat av: HAHA

verkligen med ä? Lilla gumman , ta dig en titt i ordboken!

2007-10-17 @ 20:25:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

adopt your own virtual pet!