-

jag står där på praon , jag tänker på dig vad jag än gör.
jag hackar gurka - precis du gör med mitt hjärta.
jag knäcker 210 ägg - precis som jag vill göra med dig .
jag rör ihop pannkaks smeten - precis som du rör ihop mitt liv.

finns så mycket jag kan säga , står och tänker en ny tanke om dig för varje liten grej jag gör.
för varje tomat jag skär , för varje liten fisk bit jag gör.. allt
fuck allt jag sa , fuck allt som va bra .

kan inte gråta längre , det är slut på tårar..
det är ärliga ord , men det är ingen som lyssnar.
jag ska leva livet , och sluta lipa nu ,
för du och jag , vi har ett band som bryts här.

är du denna personen så förtjänar du fan ingenting.
tusen chanser , men det tjänade ingenting till.

vafan tänker du med?

-


det känns som om du och jag inte känner varandra längre .
du har inte tid .

dom enda gångerna vi träffas är när vi ringer och frågar ;
"ska du med till ica "..
jag vet inte vad det är med mig , men du är inte du längre.
du har glömt bort mig ,
jag sitter i ett hörn och du tar genvägar genom hela rummet,
korsar det , för du ser bara en enda människa framför dig , honom.
men när du har tid , då han inte finns där .
då går du omkring i hela rummet , stryker dig mot väggarna,
snubblar där i hörner, du snubblar på mig , du såg mig inte förrens då .
det är då du förstår att han inte är där , det är då du har tid .

jag vet inte hur du känner , men nu vet du iallfall hur jag känner mig .
alla är inte perfekta som ni , men man vill ändå känna att man räcker till ,
vilket jag inte gör för dig verkar det som ..





CV <3

Kommentarer
Postat av: CV

Fan va du skriver bra!!! Äskar allt som du skriver, allt låter så jävla bra. Finns här för dig till 100 procent gumman!

2007-10-11 @ 11:57:01
Postat av: Anonym

jag kan hålla med om att jag har varit alldeles för lite med dig. Jag har varit mycket med william denna veckan. Men jag har inte alltid bestämt med honom, han är hemma hos mig när jag kommer hem från min prao.Och det är jag jätte glad över. Jag borde ha hört av mig till dig. Och du kunde ha hört av dig till mig också. säger inte att det är ditt fel. för det är det verkligen inte. Kanske inte har behandlat dig så bra på det senaste. jag ska försöka bättra mig. Men då får du försöka ta och lägga ner med din attityd. Ibland har man inte ens gjort dig något, och du börjar slänga ut dig massa saker. och det gör att vi börjar bråka om SMÅ saker. Det kan vara jag som är på dåligt humör också. Och det kan leda till det.

2007-10-13 @ 10:43:21
Postat av: Olin !

jag tänker inte änns säga något om det , för jag har ändrat mig så jävla mkt för din skull . men jag får ingenting tillbaka . men nu får du fan ta och välja - vänskap före kärlek , eller
-kärlek före vänskap . ?
säger inte att du måste sluta vara med william . men man låter inte kärleken förstöra ens vänskap.

2007-10-14 @ 16:19:44
Postat av: -

våran vänskap är redan förstörd känns det som ! vi har bråkat , blivit vänner , bråkat, blivit vänner osv. men alla gånger vi har blivit vänner igen har det aldrig blivit som det va förr. Och det kommer det nog aldrig att bli heller. vet du vad, jag fattar inte. man tar inte kärleken före vänskap, men just nu gör jag det. och vet du vad det konstiga är ?
JAG VET INTE VARFÖR . för tillfället fattar jag ingenting. absolut ingenting.

2007-10-14 @ 17:51:18
Postat av: -

om du hade haft pojkvän så kanske du hade förstått. du kanske hade gjort samma sak. det är denna veckan jag har varit med william MYCKET ! bara denna veckan. så jag förstår inte varför du blir så sur. du kunde ha varit med oss, men det vet jag att du inte vill så är ingen ide att jag frågar. du kunde ha ringt och frågat om vi kunde göra något idag?imorgon? då kunde jag ha sagt till william att jag ska vara med dig och att han inte kommer till mig efter sin prao. och jag kunde ringt dig. och självklart skulle jag ha gjort det om inte william varit hos mig. och jag vet att du tror att jag är med dig bara för att william inte kan. då tror du fel.
asså aa, jag blir irriterad .

2007-10-14 @ 17:59:40
Postat av: Olin !

ja , jag kunde hört av mig , men jag pallade inte eftersom du blev så jävla sur i freedags förra veckan . sjukt jävla sur på mig , va det JAG som va problemet ? för ett halv årsen skulle vi kunna sitta där , samma plats och ha hur jävla kul som helst.

och i onsdags du
går förbi , vinkar ett litet jävla vink, som om vi inte änns känner varandra och går efter william .

nej , jag har ingen pojkvän och jag förstår inte , men du förstår inte heller hurjag mår, eftersom du aldrig varit med om det .

2007-10-14 @ 20:07:38
Postat av: Anonym

jag var inte sur på dig den kvällen? jag frågade om mamma skulle hämta oss? frågade inte tyket heller. och sen gick jag och pratade med mig själv. sa massa saker. du behöver väl inte ta åt dig ? :O
jag är medveten om att jag inte hälsade på dig i onsdags.förlåt. gick inte efter honom. han ropade på mig . men det är skitsamma.
ne, förstår inte hur du mår. för du berättar aldrig.
tänker inte fortsätta tjafsa med dig här, så du vet.

2007-10-15 @ 17:29:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

adopt your own virtual pet!