-

du får mig att må så jävla illa .
varje gång tänker på dig så vill jag gå iväg och spy .
du förstår inte hur svårt jag har det ,
du förstår inte , eftersom du aldrig varit med om det.

du tror verkligen allt blir bra när du kommer tillbaka .
och det blir det.
och du fortsätter lova varje dag att det aldrig ska hända igen ,
men sedan slutar du snacka med mig helt plötsligt.
jag vet inte om det är pga henne ,
eller om det är något jag gör.

vad fan har hänt med dig ?
vafan har hänt med min bästa killkompis ?
han som alltid fanns där ,
han som man snackade med i telefon till batteriet dog,
han man alltid fick hårda och täta kramar av,
han som man kunde kolla på , och förstå precis vad han menar ,

jag har lagt ner dom senaste månaderna på oss , för att få det bra
men nu ger jag upp.
jag ska lämna allt bakom mig, och du ska få se mig göra det.

jag ska visa dig vad jag går för ,
jag ska verkligen visa att jag har blivit sårad,
för snart sårar du även mina vänner ,
och det tänker inte jag utsätta dom för.

så detta är slutet . hoppas du fattar varför ..


jag drömmer om den perfekta killen, som igenligen inte finns .
och finns han där , så vet jag att jag fantiserar,
för killar som finns där , ja  jag  vet att dom inte existerar.
bara i en dröm ..
men jag får leva i en lögn , för hela mitt kärleksliv är en dröm .



HAMPUS  , jag älskar verkligen dig .


image8

CV <3

Kommentarer
Postat av: Malin

jag finns alltid för dig gumman !

2007-10-10 @ 11:14:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

adopt your own virtual pet!