-

segaste helgen på länge >_<

orkar inte änns skriva vad som hände i fredags .. allt gick åt helvete iallafall ..
men sofia , hoppas allt ordnar sig med moppen iallafall . känns som att det va lite mitt fel ..

lördag - Blev det att umgås med mamma :)
efter lite tjat på morgonen åkte vi till trium och käkade glass , och bara snackade :)
sedan hoppade vi in i bilen , och då fick mamma försig att vi skulle åkatill allum :)
jag hade inga pengar , och va inte änns på shoppinghumör till mig själv , men där emot var jag jääävligt sugen på att ge mamma råd :D
så hon fick köpt skor , tröjor och såna där rosaband saker (; *SNOSNOSNO*

-idag vaknade jag utav att mamma frågade ifall jag ville följa med till morbror .
så det vabara in , duscha, ta på sig , (TOG KÄNNING UTAV ALLT ?! ) leta efter mitt smink , mamma kom på att det låg nere hos veroncia :D haha . så fick åka osminkad dit , och dessutom LOCKIGT hår .
vi körde upp bilden till moster , och mötte mormor&morfar där , sedan åkte vi till morbror, kollade hans katter(: sjuuukt söta :D

sen åkte vi hem , så lagade jag potatisgrattäng & kött ! :D haha , älska <3
hade världens mysigaste middag med min kära mamma :) typ levande ljus och sånt :) duktig som jag är så fixar jag det :D sen har det blivit deeeeg !


och imon blir det fan soft :) börjar praoa :) på DUBLINER :)
börjar klockan 9 , så blir halv 9 bussen in :) och sen näör jag slutat blir det att åka till bohus , träffa syster & systerdotter , ÄLSKA !

värsta gött att det blir 2veckors prao . men kommer sakna hampus sjuuukt mkt ! men onsdagar är det öppna skolan , och då ska han få se att jag spenderar min tid med honom :):)

VERONIIIIIIIICA , JAG ÄLSKAR DIG . <3

-

jag hatar hatar hatar hatar dig inte..
jag vill hata dig , jag borde hata dig , jag hatar dig inte ,.
wtf ! detta funkar inte . jag vill inte !!!!!!!
en sak är säker iallafall , du behandlar mig som skit , du tror verkligen att du är något,
och det är du - en jävla skitstövel !
jag förtjänar någon grymt mkt bättre >_<
även om jag bara vill ha dig sim vän så blir allt så fel , och det är ditt fel !

men jag ska gåvidare , det ska jag !

-
image7  HAMPUS , I LOVE U ! <3



CV<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

adopt your own virtual pet!