varför ?

vad ska jag göra för att få dig att älska mig? vad ska jag göra för att dig vid min sida ? vad ska jag göra för att gottgöra dig ? vad ska jag göra för att få dig fatta att det är just dig jag vill ha ? hur  ska jag göra för att få mig själv att inse att du är för bra för mig? hur ska jag göra för att få min prins? den jag verkligen vill ha ?
ångrar allt som INTE hände den dagen , fan .
det kanske är över , men här tar det inte slut . jag kommer alltid finnas här för dig .
du har tagigt mitt hjärta , och nuddat min själ .. du har fått mig att börja ett helt nytt liv . du är och förblir den enda för mig just nu .
du är den sista jag tänker på innan jag somnar , och den första jagtänker på när jag vaknar . sen går tankarna om dig omkring ihjärnan dag ut och dag in . och dom kommer ofta ut ur munnen också, du är den enda jag snackar om typ .
men kärleken är blind , du fick mina finaste drömmar till marddrömmar , och det finns bara en person som kan få dom till verklighet igen , det är du .  vill spendra min tid med dig . jag ville inte förlora dig "/
jag finner inga ord för allt du var . 
det känndes som allt skulle bli så bra , men nu är allt borta , oh , yes i remember love ..
men det kommer en dag , då allt blir bra .. tror jag .
har aldrig fårr känslor för någon såhär jävla fort . du förstår inte killen  , jag typ älskar dig :S helt fuckup .
gör fan vad som helst för dig nu , för att få ha dig vid min sida .

you know , i'm crazy over you ..


jag älskar dig , kommer aldrig älskling , kommer kommer aldrig att lämna dig .


/ olin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

adopt your own virtual pet!