Saaandra

okej , idag ska jag skriva en rolig blogg :) och den ska vara happy (Y) iallafall i början :) haha .
måste bara skriva -
caroline bohman är en äcklig tös som tänder på rumpor :)
haha ,  och det va såjävla fucking kul på gothia cup discot med henne förra året :) haha .
S - "åhh ,jävlar ! såg du hetingen som gick där ?!"
C - "ehmm.. vet du vem det va ?:O"
S- "nej , borde jag det ?:S"
C - "det va pontus piippola "
S - " vaa ? vi går efter då !"
 
( vi går efter )
 
 - carro snubblar för att jag ' trampar ' på hennes skor .
C-" FIITTTA ! "
P- (vänder sig om )" hej carro "
HAHAHAHHA .

fyfan va jag garva :) sen började dom strula när dom dansade också om ni ville veta :D
haha . om du följer med in till partillecup , då jävlar ska vi ha minst  lika kul (:
usch , saknar fan din och min tid gumman ! Toppbääjb & toppmodell :D haha . fett nice .
lixom , det va du och jag där uppe på toppen :)
usch , älskar dig caroline (L)

image3


ne , nu orkar jag inte skriva mer  ;) kankse skriver sen :)


/ OLIN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

adopt your own virtual pet!