*

jag kan inte säga att jag saknar dig längre , för det gör jag inte . jag saknar bara det , det vihade . då allt känndes så bra iallafall .
men det är bara sluta hoppas och bara glömma det , för undet sker inte , det har jag lärt mig nu . och jag lärde mig utav dig , "man ska vara en krigare" du sa att du skulle göra allt för att få mig , du skulle förlåta mig och kriga för mig hela tiden . vad hände med den saken ?
jag ville lära mig , kriga för den man verkligen älskar . men det går inte gubben , så länge man inte ha någon att kriga imot .
men jag ska bli en stor flicka nu :) och jag hoppas du fattar , detta har ingenting med dig att göra . det handlar om mig, migsjälv och jag helt enkelt . förengångs skull handlar det om mig :)
fan va jag är bra ! :D
och ja , jag ångrar nästan allt som hände igår .
ingenting blev som vi tänkt oss , och alla bara grät , av olika aledningar ..
och alla mådde så jävla kasst .
fast igår insåg jag verkligen hur mkt vissa människor betyder för mig , typ som linus & emil - tvillingarna (L)
usch , ni är så sjukt bra . och william , du finns alltid inne i hjärtat , hur jävla mycket vi än bråkar gubben .
kommer alltid finnas här för dig , och det vet du ! :)
nepp , nu orkar jag inte skriva mer :P
men jesper - JAG SKA GLÖMMA DIG . om jag inte redan gjort de :)

/ Olin



skriven av mig & deeeegis (L)
>__<

Flickan sitter i ett hörn och gråter, hon gråter som mest när ingen ser. när ni är i hennes omgivning, då ler hon,hon ler för att hon inte vågar visa , visa hur hon verkligen mår. men åren går , och hon fortsätter le , för det är ingen som henne verkligen kan se. se inuti hennes hjärta, för där finns det så mycket smärta . smärtan som aldrig går över , men hennes hjärta , det forstätter leva , och det blöder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

adopt your own virtual pet!